a.  Petuah Ilmu Jengkal

Ambil sebatang lidi , ukur sejengkal, jika lebih panjang maka menjadi. jika lebih pendek, maka tak jadi.

Jika mau tau sesuatu urusan, sebelum itu hendaklah membaca surah  AL IKHLAS 3x pada lidi yang sudah diukur sejengkal. Sesudah membaca AL IKHLAS, ukur jengkal kita sekali lagi, sambil berniat tujuan kita. Wassalam


b.  Mantera pemulih badan

Bismillah
Ruh wujud badan
Nyawa, darah,daging,tulang,kulit
Pulang segala ujud anggota aku
Pulang sediakala.... 3x 

KUAT ZAKAR


Bismillah......................

Hai Besi Qursani
Engkau Sama Jadi Dengan Aku
Teguh Keras Besi Qursani di Tubuh Aku

Berkat Kalimah

Lailahaillallah Muhammad rasullullah

Caranya ialah, apabila bangun pagi sebelum Solat Subuh, ambilkan air liur di lelangit atas mulut menggunakan ibu jari kanan, lalu diurut2kan pada Alat Kelakian kita sehingga panas merah beberapa minit sambil membaca mentera diatas, urutannya ialah dari pangkal sehingga ke hujung, satu arah sahaja dan berhenti di kepala dan berhenti sejenak, kuncikan Alat Kelakian dengan jari2 sehingga 'Kepala' menjadi besar dan merah menyala, tetapi jangan sampai mencederakan, setelah selesai lakukan senaman  Ular Tedung dan Senaman Kucing Menggeliat, baharulah pergi buang air kecil atau mandi sesudah tubuh sudah sejuk kembali.

Ada masa nanti, Insyallah, apabila saya sudah mahir dengan Scanner dan Komputer, saya akan lakarkan senaman2 membesarkan Alat Kelakian , mungkin mengambil masa lama sedikit .

Wassalam





Read more: http://www.caraseoblogger.com/2013/11/cara-menambahkan-animasi-burung-twitter.html#ixzz3etGbky3X